zondag 27 oktober 2013

Review: Lush-Cinders Bruisbal (kerstcollectie)

hey meiden,

volgens mij is dit mijn eerste echte review, en wel van de Cinders bruisbal uit de kerstcollectie van Lush. Yeey! laten we maar snel beginnen!

 dit is de verpakking, gewoon een normaal Lush zakje, met het against animal testing logo erop. waar ik het overigens helemaal mee eens ben.
 dit zegt Lush over de bruisbal, eerst zien dan geloven he!
 zo ziet de bruisbal eruit, geeloranje met rode stukjes, die zouden moeten gaan zorgen voor het haardvuur lookalike geluid.
en dit is de achterkant.
dit gebeurd er als ik de bal net in het water heb gelegd, het word geel, maar man wat gaat het langzaam, zeg. ook hoor ik, ik kan ook een beetje doof zijn, hihi, geen haardvuur knapperen.
 ik heb de bal maar onder de kraan gehouden, toen kwam ik erachter dat er stukjes rijst ofzo inzaten, en nog meer van die knapperdingetjes, de bal is van binnen tot buiten geeloranje, niks bijzonders dus.
en nu is mijn badwater geel verkleurd, erg leuk. minder leuk is het dat mijn bad zelf ook geel werd. dit had ik laatst ook met een bruisbal, maar toen werd het blauw!!!!! nou ik snap het niet, ligt het aan ons bad ofzo? kan iemand helpen? want ik wil wel meer bruisballen gaan reviewen.

nou, de laatste puntjes. de bal zou naar kaneel en kruidnagel moeten ruiken, niks van geroken, heel ver weg als ik met mijn neus een millimeter boven het water ging hangen. mijn huid werd er wel heel zacht van, maar na het afdrogen was daar ook niks meer van te voelen. en mijn haar droogde heel langzaam op, net zoals wanneer je je shampoo er niet goed uit hebt gewassen. 

en dan de prijs: €3,95, je kunt de bal een keer gebruiken, van door de ronde vorm is het onmogelijk om hem met je vingers te verbrokkelen. ik zou hem niet nog een keer meenemen, ook niet als hij in de sale is ofzo. nee, ik vind het geen aanrader.

Te Koop bij: -Lush
                     -De Wbshop van Lush

Stay Strong,
Emma Sijbers

2 opmerkingen:

  1. Ik had een Bruisbal van DA, een groene, wat denk je? Bad groen. Ik heb er ook last van! Ik heb het wel weer weg gekregen maar het is niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het ook weggekregen, met jif (of hoe dat schuurmiddel ook heet). Wel moeizaam. Maar het blijft raar, met 2 bruisballen, en van lush had ik het al helemaal niet verwacht!! -xxx- emma

      Verwijderen